Re: Zakup modemu

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 09:44:55 MET

In article <3b1d.00000000.3a38e4b8_at_newsgate.onet.pl>, jedzi_at_poczta.onet.pl
wrote:
>Witam!
>Zamierzam nabyć modem ( do 200 zł ). Proszę o podzielenie sie swoimi
>doświadczeniami z użytkowania różnych modeli i o doradzenie jaki mam kupić.

Kup taki modem z internetem ... koniecznie. I zapytaj sie sprzedawcy czy
przypadkiem nie jest to modem z zepsutym internetem. Widzisz, teraz nowe
komputery maja internet na pulpicie i on jest zepsuty - to wszystko wina tego
Gejtsa calego ... wypuscili zepsuty internet i teraz trzeba jakies modemy
kupowac ... ;))

Acha .. i jeszcze jedno - pamietaj, ze nowa wersja internetu dziala tylko na
Pentium-III ... stara wersja przestanie dzialac w grudniu przyszlego roku :)

>Pozdrawiam
>Piotr Jedziniak
>jedzi_at_poczta.onet.pl

P.S. NTG
P.S.2. P,PPNMSP
P.S.3. Eee ... lece po kawe :)

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail