Re: Sorry! Re: Zerowy transfer dla serwerów Onet wieczorem

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 22:34:43 MET

dnia Thu, Dec 14, 2000 at 05:01:26PM +0000, Grzegorz Janoszka napisal(a):

> Dziś przez dwie godziny leżał krakowski ruter tepsy kra-r1.tpnet.pl i
> użytkownicy z sieci Polpak mogli mieć pewne problemy z łącznością do
> serwerów Onet.pl w godzinach 14:00-16:00.
niemozliwe, wszyscy tylko zwalaja na tepse a przeciez na
pl.interket.komunikaty nie bylo informacji ;)))))))))))

> Nasze styki do innych operatorów działały wtedy bezproblemowo i
> dlatego chwilowo ruting mógł iść dziwnymi trasami.
z krakowa do warszawy poznania krakowa-pol34 i koniec ;))

ale najbardziej mnie zaskoczyl dzisiaj luzer "internetu niema" lekko sie
zdzwilem bo wlasnie ogladalem jakas stronke, poprosilem o dokladniejsze
wyjasnienie "niema" a on mi ze mu sie www.onet.pl nie laduje czyli internetu
niema %)

pozdro
newrom