Re: czy to prawda ?

Autor: Cezary Rozluski (cpr_at_igf.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 17:54:50 MET

On Wed, 13 Dec 2000 16:20:42 -0000, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal)
wrote:

>Od strony technicznej - jak mialby dzialac taki tlumik ? Obcinac pasmo ?
>Bo ustawic "na predkosc" na trakcie analogowym sie chyba nie da ?

Dziekuje za sluszna uwage dotyczaca pola "Subject".

Tory LB zestawiane przez TPSA zwykle (zawsze ?) przechodza zawsze
przez C.T. TPSA .
IMHO, mozna ograniczyc pasmo przepuszczanych czestotliwosci "czystego"
toru galwanicznego za pomoca prostego tlumika np typu RLC
zainstalowanego na C.T. .
Ten zabieg + tzw czestotliwosc Nyquist'a (bez teorii prosze, bo pewnie
to nie ta lista dyskusyjna) dosyc ***powaznie*** wplywa na transmisje
cyfrowa, ograniczajac ilosc informacji, ktora mozna przeslac w
jednostce czasu.

Nie wiem czy to prawda, ze TPSA zamierza wprowadzic takie rozwiazanie,
ale tez nie jest to "prowokacja" z mojej strony wywolania potencjalnej
dyskusji- ot "uslyszlem" plotke i stad byl "Subject": "Czy to prawda",
za ktorego nieprecyzyjnosc przepraszam.

Pozdrawiam,

-cpr