Re: Cable, DSL, T1, T3...

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 19:08:22 MET

trashcan man wrote:

> <mode="expert">
> po ostatniej dyskusji o napsterze (m.in. w niemczech) na wszystkich
> routerach brzegowych w polsce zainstalowano oprogramowanie logujace
> transmisje danych lamiaca prawo autorskie. w najblizszym czasie
> instytucje panstwowe takie jak urzad ochrony panstwa zaczna
> wykorzystywac zebrane informacje, m.in. przekazujac je do zaiks'u
> w celu pobrania od uzytkownikow napstera stosownych oplat.
> </mode>

Najpierw musza mi udowodnic, ze nie mam tej plyty w domu (a raczej,
ze jej nie kupilem. Bo jak kupilem, ale zjadlem, to utwory tez moge
miec u siebie na dysku). W pierwszym przypadku musieliby sforsowac
mnie, drzwi i komputer, a w drugim byc jasnowidzami ;)

A po trzecie, dzis nie pierwszy kwietnia...

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
Centrum Projektów Internetowych, PL