Re: Jajca jak berety...

Autor: bot (netwerk_at_interia.nospam.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 08:50:52 MET

On Wed, 6 Dec 2000 21:10:45 +0100, Edwin Wierszelis
<edwart_at_canteen.wroclaw.tpsa.pl> wrote:
> Ja sie ciesze, ze mam szanse dozyc czasow, gdy wymra takie dinozaury jak ci z
>KRRiT.
>Byc moze ktos kiedys wymysli internetowa policje, ale na zasadach, ktorych
>sobie dzis nie wyobrazamy. Szkoda, ze panowie w KRRiT probuja ukladac
>zycie innym w nieswiadomosci, ze sa reliktem minionej epoki.

Oni nie sa reliktem :(
Oni sa zywym swiadectwem tej epoki... ludzie z tzw. klucza ktorzy
nagle poczuli sie zle bo okazalo sie ze jest cos na co nie maja
wplywu...
Spoleczne wiezi juz i tak sie rozluznily...
ale wcale nie dlatego ze nie ogladamy wspolnie niektorych spotkan
polskich pilkarzy bo publiczna telewizja obudzila sie z reka w nocniku
kiedy prywatna telewizja wyciagnela reke... ale to juz inna historia.
Wasz bot