Re: romeo & inne

Autor: Pawel Posiewala (pposiew_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 21:59:28 MET

gruesome [Artur Siekielski] <gruesome_at_go2.pl> wrote:
> Myslisz, ze jakikolwiek wiekszy program, ktorego uzywasz, pozbawiony jest
> dziur?
Nie, ale przekonywanie kogos, zeby przesiadl sie na program:"...ktory co
prawda posiada dziury[*], ale ich nikt nie wykozystuje..." wlasnie
przypomina mi marketing MS(cos nie dziala, albo dziala zle, ale wy sie nie
przejmujcie nic sie zlego nie stanie...)
A to, ze nikt tego jescze nie wykozystal..., stanie sie PINE popularny
to i te dziury[*] beda wykozystywane

[*] o dziurach pisze hipotetycznie, bo nie wiem czy takowe w Pine
istnieja :)

--
pozdrawiam,
        Pawel Posiewala