Re: Jajca jak berety...

Autor: Piotrek 'Treku' Papała (treku_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 12:58:42 MET

Użytkownik "bot" <netwerk_at_nospam.interia.pl> napisał w wiadomości
> "Internet, który wymyka się spod kontroli może stanowić zagrożenie dla
> społeczeństwa. KRRiT chce być regulatorem sieci - takie sš wnioski
> konferencji "Internet jako medium XXI wieku" zorganizowanej przez
> KRRiT."
> Czy pieniadze z abonomantu RTV pojda na Echelona i Carnivora :)

Ja się nie dziwie krrit-owi ponieważ teraz UOP już obserwuje
wszystkie rozmowy na ircach, wszystkie maile i co tylko sobie
jeszcze człowiek wymyśli. Problem polega na tym żeby taką
"prewencyjna" dzialalność zalegalizować. Pewnie zostanie
stworzony Urząd Kontroli WchechInternetu na czele ktoego
stanie naczelny historyk polski Tywonek.

--
Pozdrawiam
Piotr 'Treku' Papała