Re: Glupota ludzka nie zna granic...

Autor: Edwin Wierszelis (edwart_at_canteen.wroclaw.tpsa.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 22:11:09 MET

On Thu, 7 Dec 2000, Nijou wrote:

> Co bylo w zalaczniku? Byl to GIF, zawierajacy... logo banku i okolo
> 240 slow, reklamujacych nowa usluge. Umiescilem go pod
> http://republika.pl/tester2002/epko.gif, jak chcecie to go sobie
> obejrzyjcie. I co o takim czyms myslicie?

Dzieki wielkie, ze to zrobiles, bo zalacznik byl zakodowany base64 w
message body, ale bez wlasciwego zdefiniowania sekcji i moja Eudora nie
bardzo chciala rozkodowac attach. A mnie z kolei sie nie chcialo robic
tego za nia. :-)

Pozdrawiam, EdWin <edwart_at_do.wroclaw.tpsa.pl>
"Stay cool - don't close the fridge."