Odp: SDI ????

Autor: Godbar (godbar_at_cad.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 21:10:36 MET

Taka kraina szczesliwosci, przynajmniej jezeli chodzi o mnie, nie
istnieje :))). Czekalam na SDI od poczatku marca tego roku. Przy
zlozeniu papierow rzekli: prosze czekac, kiedys sie zglosimy.
Dzwonilam do tpsa czasami, jak mi sie przypomnialo. A tu nagle telefon
od nich, pojutrze montujemy. Nie da sie ukryc, ze ten 1000 tak od razu
do wylozenia, troche mnie przestraszyl. Postanowilam wiec poszukac
potwierdzenia, ze tylko tedy droga (przynajmniej w tej chwili). Stad
moze to takie mylne wrazenie, ze gdzies zakladaja "od reki" :))))

Pozdrowienia
Barbara Godlewska

Użytkownik Marek <markwater_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90j1aq$shc$1_at_news.onet.pl...