Re: DZIAŁA !!!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 13:28:54 MET

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Skad wiesz, ze nie ma ?
> ;)

Zreszta wystarczy aby server DNS widzial jeden z "root name servers", klient nie
musi ich widziec. W sytacji gdy TPSA i NASK mialy jednoczesnie problemy z wyjsciem
na swiat, a TPSA z serwerami DNS, byl jeszcze np. POL34, ktory mial wowczas
wyjscie poza Polske bez problemow, a bramki miedzy sieciami dzialaly. Zatem
wykorzystanie serwera DNS z sieci POL34 dawalo klientom TPSA przynajmniej dostep
do zasobow krajowych.

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland