TPSA i port 80. Ki diabel?

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 09:18:30 MET

Witam!

Mam od czasu jakiegos taka ciekawostke na dial-upie tepsianym. Dzwonie,
laczy sie, dostaje adresik i dziala.
Telnet na host - dziala
ftp na ten sam host - dziala
polaczenie na porty 25 i 110 - bez zarzutu
polaczenie na port 80 - kupa.
Polaczenie na 8080 - kupa
Placzenie jest nawiazywane - kiedy ogladam sobe sockety mam jak byk
ESTABILISHED, pakiety ode mnie wychodza, natomiast nei wracaja :(

Ki diabel?
I gdzie nalezy TPSA puknac, czyli do kogo wysylac maile/dzwonic/ posylac
granaty?

Pozdrawiam

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 502) 122 688