Telefon do NASK

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 01:12:08 MET

Witam

Czy komus sie udalo ostatnio dodzwonic do NASK? Bo mam albo zajete, albo
(przewaznie) nikt nie odbiera. Numer sie chyba nie zmienil, bo zapowiedz
jest. Dzwonie tak juz od tygodnia...

NASK odpisal do mojego admina, ze nie zarejestruje domeny, bo nie zgadza
sie adres na wniosku i w formularzu. A jest to dokladnie ten sam adres.
I nie moge sprawy wyjasnic (na maila nikt nie odpowiedzial). Troche sie
niepokoje, bo to w miare atrakcyjna nazwa domeny.

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070