Re: Klapa, klops i plama

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 18:37:13 MET

Pawel Szymanski wrote:

> poszlo na p.r.h.n

ty poczekaj lepiej na amerykanskich adwokatow
i miedzynarodowa unie telekomunikacyjna
gdy zaczna zasadzac milionowe odszkodowania za rozpowszechnianie z
Polski wirusow na swiat,
wtedy bedzie placz i zgrzytanie zebow a te open-relay pojda z torbami.
Nie wiem czy wiesz ale w Unii Europejskiej jak i Polsce
rozpowszechnianie wirusow jest pzrestepstwem z KK

Jeszcze jedne taki numer z RomeoXYZ czy Romeo007
i zamiast wysylac e-maile w swiat wrocimy do tradycyjnej poczty.

jeden dupek Romeo szkodzi calej Europie, to i Europa ustanowi sankcje
i za granice bedziemy znowu jezdzili na wizy.
J.