Re: Klapa, klops i plama

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 13:30:05 MET

Użytkownik "Radosław Popławski" <radekp_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> Łącze nie padło, padł serwer DNS -- wpisz numerek lub inny serwer DNS i
> będzie OK.

> Przy okazji: może ktoś podać jakiś alternatywny dla TPSA serwer?

Niestety, nie jest tak prosto... Próbowałem łączyć się z zagranicą z serwera
Politechniki Warszawskiej - prioris.mini.pw.edu.pl

Też kicha. I numerkami, i bez numerków.

Za to DNSy tpesy raz działają, a raz nie. Ciekawe, czy istnieje powiązanie
pomiędzy tą awarią, a masowym pojawieniem się w kilku moich skrzykach
pocztowych romea_i_julii (na szczęście zawsze tuż po instalacji
któregokolwiek opsluka wyłączam automatyczne uruchamianie czegokolwiek z
poczty).