Re: Open relay a wirusy

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 12:26:35 MET

Użytkownik "Mecenas" <mec.kuszelas_at_qdnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> na stornie MKS'a pojawila sie informacja i swierzym wirusie
> podobnym do Romeo i Juliet wraz z lista otwartych serwerow
> przez ktore wysyla sie w/w wirus.

Takich list nie powinno się publikować IMHO, skoro jednak jest "zaszyta" w
wormie, to i tak już za późno.

> Ciekaw jestem co na to administratorzy tamtych serwerow, bo wydaje mi
> sie ze nabrali wody w usta i udaja ze nic sie nie stalo.

Hehe ... już mają pewnie tak przeciążona łącza i kolejkę pocztową, że zaraz
przestaną działać ... i dobrze im tak

B.

PS wiem co piszę. Poprzednia wersja tego worma korzystała z "mojego"
serwera. Na szczęscie nie open-relay