Re: Z grubej rury.

Autor: webmaster_at_cash.prv.pl
Data: Fri 01 Dec 2000 - 01:23:48 MET

>Jak to co ?
>Spójrz na mapę. Odcinasz kabel po wschodniej i zachodniej stronie, a
>nastepnie obracach całość o 90 stopni i już jest rura z którą chyba tylko
>Wisła będzie się mogła równać ;)

Aha, polaczenia rotacyjne. Dobra rzecz. W poniedzialki laczy sie
suwalki (do rymu) z opolem, we wtorki krakow z gdanskiem, w srody
lublin ze szczecinem i tak dalej. A warszawa jest zawsze w srodku
kabla.

Pzdr. web.master

--
Najlepsze sposoby zarabiania w Internecie. To takie proste.
              http://www.cash.prv.pl