Re: głupota ale...

Autor: Lukasz Spaleniak (system_at_lo.wielun.ids.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 17:22:16 MET

> Użytkownik <ketlaer_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> telefonicznej.
> >

> A słyszałeś o ustawie o ochronie danych sosbowych?

o ile sie nie myle , to tpsa ma _obowiazek_ wydac ksiazke teleofniczna
(slyszalem kiedys w rozmowie wlasnie na temat ochrony danych osobowych w
radiozet w audycji j. weissa dzwonie do pani , pana , ktora poruszala
wlasnie kwestie ksiazek telefonicznych), wiec nie rozumiem co tu ma do
rzeczy ochrona danych osobowych , jezeli nie chcesz , aby Twoje nazwisko
pojawialo sie w ksiazce telefonicznej , to zastrzegasz numer i po sprawie

spalek

--
spaleniak_at_link.pl
GCM dpu s: a--- C++ UL+ P+ L+++ E--- W+ N K- w-- O- M- V-