Re: głupota ale...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:58:52 MET

Dnia 30 Nov 00 o godz. 3:50, Jaco napisal(a):

> Użytkownik <ketlaer_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> telefonicznej.
> >

> A słyszałeś o ustawie o ochronie danych sosbowych?

A niby to na jakiej zasadzie ustawa o ochronie danych osobowych mialaby
zezwalac na istnienie ksiazek telefonicznych w postaci papierowej i
rownoczesnie zabraniac istnienia tych samych ksiazek na WWW?
To raczej jakas polityka tepsy, ktora nie chce udostepniac tych danych w
sieci...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl