Re: internet w PTK - informacje

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Tue 28 Nov 2000 - 11:04:50 MET

Jacek Zapala <jacek_at_it.pl> wrote:
: Rozmawiałem dzisiaj z instalatorem PTK. Mówił, że na Żoliborzu już
: działają testowe połączenia i że właśnie zaczynają podłączać Kabaty.

Czy dowiedziales sie gdzie konkretnie sa te pierwsze podlaczenia? Czy masz
namiar na kogos u kogo to dziala? Bo mnie ze 2 lata temu instalator Aster
City powiedzial, ze za najdalej pol roku AC wejdzie z oferta do mojego
bloku. Oczywiscie nie weszli...

: Poza tym "przepływność 300 w porównaniu z TPSA 120" (384 kb/s? 256?)
: za "około 30 euro miesięcznie".

Roznice miedzy przeplywnoscia teoretyczna a praktyczna moga siegac 100
procent :-)

: Jacek

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski