Re: Z grubej rury.

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 23:10:47 MET

Jaco wrote:

> Z tego co wiem to Szeptel tylko wydzierżawił im kabelek żeby mieli
> połączenie z Warszawą.

Gazprom ma kabelek. Szeptel ma koncesje. Gazprom + Szeptel maja razem
infostrade.

> Niedobrze tylko, że np Skarb państwa nie uszczknie trochę
> (potencjalnie wielkich) zysków z tego kabelka.

Jak to? To nie trzeba juz placic podatkow? A moze sadzisz, ze panstwo
powinno polozyc lape na kabelku i braz 10 zlotych od kazdego bajtu?
Zalozmy, ze to nie Rosjanie, ale Kulczyk, Telenergo, Netia czy ktos inny
z Polski polozyl kabelek. Jak sie w/g Ciebie sytuacja zminila? Wtedy
kabelek byl fe, a teraz OK?

A gdyby Rosjanie wykupili 2.4 GB pasma na satelicie geostacjonarnym, to
co? ML powinno sie burzyc, ze omijaja Polske?

To moze znacjonalizujmy ten kabelek i dajmy w wieczyste uzytkowanie
TPSA. Wtedy sytuacja bedzie OK, Skarb Panstwa zarobi, ministrowie beda
sie cieszyc.

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070