Re: Z grubej rury.

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 11:54:35 MET

On Sat, 25 Nov 2000 06:55:22 +0100, Ryszard Rączkowski <warschau_at_post.pl> wrote:
>Tak sobie myślę, że nasza fspańała TPSA nie może od kilku już lat połączyć
>Polski ze Światem jakimś sensownym łączem.
>Jednak okazuje się, iż na Polskiej Ziemi jest to jak najbardziej możliwe.
>Przykład dali nie Amerykanie czy Niemcy a.... Rosjanie!

Masz sobie podworko na wsi . Pewnego dnia budzisz sie i widzisz ze przebiega
przez nie 4 pasmowa autostrada Warszawa- Krakow . Co robisz ? Tez prosisz
"wlasciciela" o mozliwosc korzystania z tejze autostrady ?

Chore jest ze doszlo do budowy tej infostrady bez wiedzy rzadu . Reakcja :
oburzenie - jest jak najbardziej prawidlowa.

Patrzac na Gazprom (jak na monopiliste) to nie wiem czy nie byla by to zamiana
siekierki na kijek.

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_ahoj.pl
Wesley Crusher, please report to airlock 5!