Re: Moda na portal

Autor: bot (netwerk_at_nospam.interia.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 02:16:41 MET

On Fri, 24 Nov 2000 19:15:38 +0100, "Tadeusz Ratajczak"
<ratex2_at_telvinet.pl> wrote:

>Takie kolosy jak onet.pl, wp.pl, ostatnio interia.pl,
Do tego momentu zgoda

>czy tenbit.pl,portal.pl stanowia profesjonalny rynek. Posiadaja wlasne rozwiazania,
>specjalistyczna kadre i dobry marketing.
AFAIK jeden z wymienionych po kosztownej kampanii w mediach zrobil
chlast! i wywalil na bruk specjakistyczna kadre odpowiedzialna za
"content" :))

>Wszystko to sprawia, ze sa powaznie
>widziane przez polskie spoleczenstwo internetowe.
Kto widzi to widzi...

>Natomiast jest grupa, duza grupa serwisow WWW zwane portalami, ktore
>przyjely taka, a nie inna nazwe, poniewaz ich marna polityka marketingowa
>wymusza jakby na nich takie nazewnictwo.
Moze jak 'gupi bot' jestem ale nie 'czaje bazy'....
zwlaszcza tego ze marna polityka cos wymusza...

>Na pierwszy rzut oka pieknie, ladnie. Dodatkowa zacheta: wspolpraca z WP.PL.
>Zajmijmy sie na poczatek rzecza dosc prozaiczna, kodem HTML. Niestety srogo
>sie zawiedziemy, profesjonalisci nie pisza zbednych stylow CSS i tagow
Polecam lekture:
http://www.reporter.pl/cgi-bin/webnews/pokaz.cgi?n=974812269-191
i zwrocenie uwagi na to ze mozna miec ponad 500 bledow na stronie po
przeprowadzeniu kilka miesiecy temu kampanii reklamowej za kilka
milionow zlotych

>Jedzmy dalej, najlepsze przed nami. Zajmijmy sie teraz kwestia server-side.
>Jak mniemam owa firma postawila na sprawdzone rozwiazania firmy Microsoft,
>starej wersji IIS. To swiadczy o wiedzy i zaangazowaniu w sprawach
>bezpieczenstwa.
Ich sprawa... jak sie znajdzie jaki amator hakowania 'portalu regionu
leszczynskiego' do ja mu zycze zdrowia i czego tam chlopak w zyciu
potrzebuje...

>Poza tym interfejs CGI jest smieszny i tu tkwi wlasnie soczystosc tego
>portalu. Odwiedzajac wlasnie te strony nie trudno zauwazyc, ze calosc
>realizowana jest przez skrypty CGi, caly system aktualizacji i skladu
>portalu sie na tym opiera.
Nie kazdego stac na Suny, cztery Apacze, loadbalancingi i
cuda-niewidy... Jak myslisz ile oni maja odslon dziennie?

>Pomijmy fakt niezakodowanych hasel, jednak po co znajduja sie w formie
>dostepnej dla kazdego odwiedzajacego serwis?
Swoje uwagi powinienies wyslac administratowi a nie pisac na grupe w
celach "edukacyjnych"

>Napisalem tu, poniewaz chcialem pokazac, ze niestety wiele firm, osob stara
>sie upodabniac co wielkich serwisow.
Glupoty gadasz... mysle ze nie chca upodobnic sie do wielkich ale chca
robic dobry serwis lokalny... bo na WP albo Onecie prozno szukac
informacji o tym ze w Spółdzielni Inwalidów Polmet w Koœcianie trwa
spor zbiorowy.

>Wychodzi im to chyba mizernie zwazywszy
Znam gorszych ;)

>chociazby na strone techniczna wykonania takich serwisow, wrecz na brak
>wiedzy i glupote ich tworcow.
Wez sie sam popukaj ******* co?
Moze maja niedostatki wiedzy ale jakos w zyciu nie myslalem ze mozna
wyzywac od glupoli ludzi ktorzy z entuzjazmem i zapalem buduja cos dla
wspolnoty lokalnej - co moze im sie tak szybko nie zwroci ale mysle ze
predzej padnie jakis Portal.pl albo inny O2 niz taki serwis loklany.

Ludzie to potrafia byc bezinteresownie wredni :((

Wasz bot

 Czy "Lista Jachnickiego" byla hitem roku?
       http://www.topandflop.prv.pl
      A moze masz innego faworyta???