Re: Przetarg (ograniczony) na dostarczenie łšcza (fwd)

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz (cefek_at_dkgroup.com.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 16:59:25 MET

Pamiętam jak (...) zapukał Krzysiek Kiełczewski <krzysiek_at_mrkch.pl>:

KK> Zagwarantować 99% niedostępności łącza w skali roku to chyba może
KK> każdy provider?

Przepraszam. Mój błąd.

KK> Jak nam się ktoś włamie to poprosimy o filtrowanie...

Nie. Jak zacznie np. floodować, to przecież wypadałoby wyciąc część ICMP,
nieprawdaż?

KK> Przy takim zapytaniu?

Cóż. Tak, dlaczego nie?

KK> Jak się przesyła odpowiedzi przez stronę? Bo formularza to na przykład
KK> nie znalazłem...

Bo go tam nie ma. Miał być, ale jest mailto:. Taki problem?

KK> (Nie ma to jak fajne newsy na koniec tygodnia :))))))))))

Domyślam się. Jeden mój błąd. Reszta to Twoja zła wola :-))

   3290

--
Michal 'CeFeK' Nazarewicz / CAOL, DK GROUP SYSADMIN ^ NETADMIN      B
ICQ 47171266 / +48 (6??) CEFEK 0 / http://www.dkgroup.pl/caol.html  O