Przetarg (ograniczony) na dostarczenie łąc

Autor: Michał 'CeFeK' Nazarewicz (Michal.Nazarewicz_at_SayDK.Co.UK)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 15:49:04 MET

---------- Forwarded message ----------

Szanowni Państwo,

        Przepraszam, że zaśmiecam tą listę dyskusyjną, ale o ile wiem, nie
ma lepszego miejsca do napisania do wszystkich providerów, którzy mogliby
być zainteresowani taką ofertą.
        Mam przyjemność napisać publiczne zapytanie o Firmę providerską,
która potrafi w szybkim czasie podłączyć spółkę internetową... do
Internetu.

Nasze wymagania:
================

* Zagwarantowanie na piśmie określonego, jak najmniejszego czasu
niedostępności łącza (na przykład, 99% w skali roku),

* Możliwość szybkiego podłączenia lokalizacji przy ulicy Morszyńskiej 77,
02-932 Warszawa,

* Prędkość połączenia co najmniej 512 kbps,

* Preferowany ruch za granicę przez EBONE/NASK,

* Udostępnienie na łączu całego ruchu IP (bez filtrowania po stronie
providera części portów/usług), z jednoczesnym zapewnieniem takiej
możliwości w razie późniejszej potrzeby,

* Bardzo preferowane łączę kablowe (mamy zestawione łączę innego providera
do lokalnej centrali, może ew. możnaby je przenieść?), ew. rozsądne
(czyt. działające) łączę radiowe.

* Poważne traktowanie Klienta.

Ograniczenia:
=============

* Bardzo prosimy, aby do "przetargu" nie zgłaszał swojej oferty nasz
teraźniejszy provider (z przyczyn, które są mu doskonale znane).

Inne informacje:

Przed odpowiedzią prosimy o sprawdzenie strony http://www.dkgroup.pl/np

Kontakt:
========

Odpowiedzi oraz pytania proszę przesyłać na adres cefek_at_dkgroup.pl,
ewentualnie poprzez stronę http://www.dkgroup.pl/np

-------End of forwarded message.

--
Michal 'CeFeK' Nazarewicz