Re: Jakie sa sensowne dialupy na 020*?

Autor: Bartek Pomianowski (bartek_at_carosweet.com.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 14:47:48 MET

> BTW, czy tylko mi modem nie potrafi sie dogadac z modemami pod nowym
numerem
> IP w polowie przypadkow, czy to jakies kolejne nowatorskie rozwiazanie IP
?
> Pod 5210300 zawsze bylo ok, a pod 4584848 nie dosc, ze negocjacja trwa
> wyraznie dluzej, to sie jeszcze czesto rozlacza...

Ja mam tak samo, a na dodatek w firmie mam ze 12 komputerow, i na kazdym
inny modem. Od tygodnia walcze z tymi baranami z IP i nic. Zreszta to sa
zlodzieje. Nie rozumiem co im zalezy, a jak im mowie ze 0209235 jest tanszy
to oni, ze nie u kazdego. Przeciez to juz jest sprawa miedzy mna a TPSA, i
ewentualne reklamacje. A oni tylko podwyzszaja koszt dostepu.
Proponuja tez zebym sie laczyl przez TPSA. A ja pytam ich to po co w takim
razie mi IP. I oni glupieja.
Ja caly czas ich bombarduje faxami i mailami, ale jak zlikwiduja ten numer
to ja spadam z IP.

Bartek