Re: TOP100

Autor: Jacek Zeb Ziebura (jzNOSPAM_at_pik-net.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 09:20:51 MET

Szymon Nitka <szymon_at_nitka.pl> wrote:
: Czepiam się, wiem, ale to przykład jak (imo!) powinno to być widziane...
: gdynia.pl - utrzymywana i rejestrowana przez TASK - zdecydowanie warta
: indeksacji.

Masz racje, tylko ja wtedy bede optowal za gliwice.pl (obslugiwana przez POLSL)

: silesia.pl - zupełnie potoczna nazwa regionu, nawet wywodząca się
: - kopnijcie mnie w 4 litery jak bredzę ;> - nie bardzo
: z naszego języka... - poprawnym odpowiednikiem jest
: "NASK-owy" slask.pl.

takich kwiatkow mamy wiecej.
Jesli ktos twierdzi ze waw.pl to warszawa
to ja moge twierdzic ze silesia.pl to slask.
Drzewiej rejestrowalo sie takie dziwne nazwy i bylo ok,
a potem weszla ustawa :)

Tu nie chodzi o to, ze bedziemy sie klocic jakie domeny maja byc indeksowane.
Tylko zeby zasady byly jasne. Bo w tej chwili - wybacz mi Steve - nie sa.
Albo bierzeny wszystkie, albo funkcjonalne + regionalne, albo ....
Na razie jest tak, ze o indeksowaniu decyduje "wielkosc" "regionu" itp.

PS dla Steva
moja mam zawsze powtarza
"nie rob nikomu dobrze nie bedzie ci zle"
to tak apropo tego co zrobiles i teraz musisz od nas wysluchiwac :)

Pozdrawiam.

--
------
Jacek Ziebura, PiK-Net Sieci Rozległe, Gliwice ul. Toszecka 102