Re: Poznan w Wawie

Autor: Piotrek Kapczuk (piotr.kapczuk_at_hoop.com.pe.el)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 12:32:21 MET

Hej

Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> wystukal cosik takiego .
..

> Piotrek Kapczuk wrote:
> [----]
> A jak sądzisz, od ilu zaczyna się "pewna liczba"? Ciekaw jestem, czy
> jakieś 200-300 już może być uznane za "wystarczająco dużo".

Wskaźnik ten jest wprost proporcjonalny do leniwości admina ;) Jak mu się ni
e chce, to zrobi sobie (powiedzmy, że on) odpowiednią bazkę do generowania p
liczków stref.

Mnie jednak bardziej interesuje Bind zintegrowany z taką bazą. Z tego co wie
m ISC nie robi czegoś takiego. Chyba Lucent ma swoją przerobioną wersję. Prz
y startowaniu named'a przez 40 minut warto już się pokusić o coś takiego. Ty
lko pewnie u nas wszyscy duzi (tpnet, nask, etc) grzebią w pliczkach palcami
:(

Może ktoś wie coś więcej i rozwieje moje obawy?

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk