Czyżby HIS 2Mbps ?

Autor: Marcin Snakowski (snaq_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 22:44:14 MET

Witanko.

Jestem sobie użytkownikiem HiS (SDI). Dziś zadzwoniła do mnie pani o
miłym głosiku z TP SA i zadała mi (ponoć do ankiety) pytanko: czy byłbym
zainteresowany przepustowością 2Mbps. Niestety nie udało mi się od
rzeczonej pani wydusić jaka technologia miałaby zostać użyta, ani ile by
to kosztowało :( Hmm... czyżby Tepsa zamierzała wprowadzić HiS SHDSL?

--
Marcin Snakowski aka SnaQ_(VU)
snaq_at_poczta.onet.pl                   ICQ UIN 22435218