Re: TOP100

Autor: Mariusz Borsa (mariusz_at_cybernet.krakow.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 18:26:28 MET

Witam

Bardzo ciekawe zestawienie - a dla mnie zwlaszcza w jednym punkcie -
dowiedzialem sie z niego ze poznanski prywatny provider Sylaba jest
podlaczony do Internetu za pomoca lacza sieci POL34. To POL34 juz nie jest
siecia naukowa, czyli niekomercyjna? Jezeli tak, to gdzie i kiedy mozna sie
do tej sieci podlaczyc? Powaznie pytam, bardzo by mi na tym zalezalo,
potrzebuje dobrych przepustowosci do Europy i Stanow, a w POL34 mysle ze
takie sa.

Pozdrawiam

--
Mariusz Borsa ( mariusz_at_cybernet.krakow.pl )
CyberNet S.C. ( <http://www.cybernet.krakow.pl> )