Re: domena regionalna

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 17:44:54 MET

Dzien dobry,

On Wed, 22 Nov 2000, Mirek Luc wrote:

> : Samą domeną nie zarządza, ale mógłby np. przedelegować ją na inne serwery.
> : W końcu .pl jest pod kuratelą NASKU. Ale by się działo...
> Oczywiscie moglby "przekierowac" chocby do /dev/null, ale co z tego?
> Bo przeciez PO CO? Mozesz tez spytac, czy moze skosic cala konfiguracje
> domeny PL. Ponownie: PO CO? Albo czegos nie zrozumialem...

Ja chetnie odpowiem na to pytanie: w celach zarobkowych.

Nam NASK zarejestrowal troche domen w zamian za jednorazowa zaplate. Po
czym po kilku latach zazadal oplat dodatkowych (rocznych).

Co stoi na przeszkodzie, zeby NASK wprowadzil oplate 10 tys. PLN rocznie
za domene wp.pl, kiedy juz "Wirtualna Polska" wyreklamuje swoj
adres? Tylko poczucie przyzwoitosci. A ile tego "poczucia" jest w NASK, to
juz niejeden sprawdzil. :)

Krzysztof Czuma