Re: Uzytkownik

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 00:37:48 MET

> wiekszosc osob zgadza sie do jednego - jesli ktos ponosi
> za to wine, to a) uzytkownik i b) ms.

> nie rozumiesz. nikt tu nie popiera pisania wirusow. po prostu
> karanie kogos za cudza glupote jest chore. w tym przypadku owym
> kims jest autor wirusa, a osoba glupia jest autor outlook'a,
> tudziez luser, ktory kliknal nie tam, gdzie trzeba. po prostu
> trzeba wiedziec czego sie uzywa. jesli mlotkiem przytrzasniesz
> sobie palec tez podasz producenta do sadu ?

oczywiscie argumentacja jest bledna
o winie mozna mowic, gdy X swiadomie rozsyla wirusy
ale gdy Y pisze i rozpowszechnia wirusy, to musimy rowniez mowic o
odpowiedzialnosci, a nie tylko o winie

Jak doskonale wiesz.
Z robaka Romeo mozna zrobic bardzo groznego robaka kasujacego partycje
dyskow.
Dlatego mysle ze autor Romea jedynie wyslal wersje demo, aby sprawdzic
jakie sa mozliwosci jej rozpowszechniania i wykorzystania serwerow
z mail relay.

> nawiasem mowiac nie odpowiedziales
> jeszcze na pewne pytanie, ktore mnie nurtuje - w zakresie czego konsultacji
> udzielasz ?

Zajmuje sie Dieta Noblistow.