Re: Nasi ulubieńcy chyba

Autor: Marcin Cerkiewnik (cyrkiel_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 20:15:09 MET

Wolf wrote:

> Stronka www.g7.pl którš ostatnio tak tu zjechano coś chyba się poprawiła
> Wydaje mi się, że wzięli sobie uwagi grupowiczów do serca :)

Noooo, tu jestem zdziwiony... kopara do samej ziemii mi opadla. Tylko tak
dalej.

<title>G7 Polska wyszukiwarka stron WWW</title>

I tytul jakby poprawiony...

A to mnie szczerze rozbawilo.

A co do samego searcha - nedzna namiastka szperacza. Mala baza stron, brak
możliwości wyszukiwania slow wraz z odmiana, oczywiscie brak sortowania
uzyskiwanych odpowiedzi. I co tez boli - brak mozliwosci udzielania
odpowiedzia na proste pytania typu "Co to jest isdn ?".
Jaka tam ona najlepsza... Moze wyszukiwarka tak (a nie wyszukiwaka, jak
poprzednio), ale raczej kiepska wyszukiwarka.