Re: Nasi ulubieńcy chyba coś trącili w G7

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 15:53:53 MET

Darnok napisal(a):
:
: Użytkownik "Wolf" <wolfdrv_at_polbox.com> napisał w wiadomości
: news:8vdjhv$foa$1_at_news.ipartners.pl...
: > Stronka www.g7.pl którą ostatnio tak tu zjechano coś chyba się poprawiła
: > Wydaje mi się, że wzięli sobie uwagi grupowiczów do serca :)
: >
: > --
: > Wolf
: >
:
: Zajrzałem tam z ciekawości i nawet, nawet. Zupełnie ciekawa kolorystyka.
: Najważniejsze jednak, że ta wyszukiwarka działa i to zupełnie dobrze.
: Denerwują mnie jedynie te banery, ale widocznie tak już musi być.

Chłopcy/dziewczynki są niesamowici ;P
A może to jedna osoba z rozdwojenie jaźni ?

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... I don't need your civil war