Re: CO TO JEST????

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 15:11:46 MET

"Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_gazeta.pl> wrote...
> Nie wiesz ?
> Proste.
> Plik sciagnal Ci sie z bledami lub nie sciagnal caly.

Tego sie domyslilem tylko dlaczego nawet po wyczyszczeniu
lokalnych katalogow temporary i wielokrotnie ponawianych
probach zawsze sciaga sie z tym samym bledem(rozmiarem)
gdy korzystam z polaczenia przez tepse a mojemu koledze
gdy z tego polaczenia nie korzysta zawsze sciaga sie bez
bledu.

miab