Re: SDI jest beznadziejnym oszustwem

Autor: Kenworth (kadeer_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 16:37:20 MET

Pawel Posiewala napisał(a):

> hmm, a sdi to nie stale? :>

Mmhh

W zamysle tak, ale w wykonaniu roznie to bywa, u mnie np. po kilku
godzinach online musze robic restart polaczenia bo zasypia :-) i czasem
nawet poczty nie mozna zciagnac. Poza tym z perspektywy kilkumiesiecznej
eksploatacji widze ze delikatnie mowiac cos pada (polka, cir itd)
srednio co tydzien, dwa i mam nadzieje ze majac stale lacze zadziej bym
doswiadczal podobnych atrakcji. A moze sie myle?

Pozdrawiam Jaro