Re: CO TO JEST????

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 12:57:17 MET

smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne) wrote:
> W *transparent proxy* nic. Sam używam (mamy w firmie włączone),
> poza przypadkami że mi coś nie działa.
> W *przymusowym* transparent proxy... IMHO to samo, co w programie
> PŁATNIKa (że przypomnę: nic aż tak złego, pod Windows czasem działa).

Mam wrażenie, że niedługo oprotestujesz wysyłanie Twoich pakietów do
celu taką drogą a nie inną bez pytania Ciebie o zdanie.

> Jasne. Podobnie jak z żywnoscią -;] - nie ma dowodu, że coś
> jest nie tak. Tylko jak po piatym ściągnięciu strony-listy
> (~500 kB, chyba już zgubiłem adres, ale wtedy się denerwowałem...)
> pada mi dokładnie na tym samym bajcie - to przyrasta mi (oprócz
> możliwego błedu strony źródłowej) bliżej nieznana i bliżej
> niezlokalizowana lista przymusowych proxy serwerów, z których jeden
> może mieć błąd. I *nie mogę go obejść* !

Przegrywasz - ale zmartwię Cię jeszcze bardziej - jeśli po drodze
będzie router, który zamiast słać Twoje pakiety będzie tańczył
kan-kana też nie będziesz mógł go obejść, tylko przeciwko temu jakoś
nie słyszałem żebyś protestował.

> Tylko bardzo proszę, nie pisz że ktoś ten błąd poprawi (albo że
> istnieją programy bezbłędne).

Nie widzę powodu dla którego ktoś miałby tego błędu nie poprawić jeśli
się o nim dowie. Ale wiesz, w routerach też się zdarzają błędy - a
jakoś nie protestujesz przeciwko puszczaniu Twoich pakietów przez
routery. :->

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Oprócz tego, że taka 95tka łatwo się wiesza jest to najnowocześniejszy