Re: Nowe rozszerzenia domen. Kto juz sie zarejestrowal .

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 11:43:28 MET

On 20 Nov 2000 07:42:53 GMT, Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

>Expert jak zwykle w temacie?

Bardziej warty zainteresowania jest fakt jak NASK postapi z wlascicielami
domen biz.pl i info.pl - zostawi , odbierze , nie podpisze przedluzenia
kontraktu ?

Oba rozwiazania nie sa do konca w pelni zgodne z prawem . Ktos mogly mi to
wyklarowac ?

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_ahoj.pl
It's a fine line between fishing & standing still