Re: (OT) Dawno czegoś takiego nie było...

Autor: Piotr Pawlow (pp_at_siedziba.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 02:35:08 MET

To już się robi bardzo OT, więc będzie krótko.

"Plonk" <plonk_at_pisz.na.niusy.invalid> wrote:
> Czyli w samym dokumencie nie było i kodowanie było adekwatne do
> zawartości.

Nie całkiem. W OS-ach bez unikodu kodowanie podpowiada przeglądarce
jakiego zestawu znaków użyć. Podpowiedź była zła, bo zestaw znaków był
zachodni a dokument zawierał znaki z polskiego.

> A co my w muzeum jesteśmy ? Jeśli przeglądarka nie potrafi pokazać
> prawidłowego dokumentu Html to nie nazywa się jej przeglądarką !

Masz prawo do własnego zdania i nie będę się spierał.
Dla mnie istotne jest to, że jeśli można bez najmniejszych problemów
napisać kod, który zostanie poprawnie wyświetlony przez większość
przeglądarek, to należy to zrobić. Choćby z szacunku dla innych.

> zmienili kodowanie, ale encje numeryczne pozostawili :-)))))

I to wystarczy by Netscape wyświetlił dokument poprawnie.

PS. Podaj mi swojego emaila to podyskutujemy prywatnie. Proponuję EOT.

--
Piotr Pawłow
mailto:pp_at_siedziba.pl | homepage: http://pp.siedziba.pl