Z konta pietrzak@to.onet.pl otrzymalem 10 postow z robakiem I love you. Zwrocilem sie do abuse i admina o czasowe zablokowanie tego konta, do czasu az wlasciciel skasuje wirusy.

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 23:21:21 MET

> Przecież widzę, że nie jest. Głowy ci nie wyleczył, mógł chociaż ręce
> połamać.
 czy Radoslawa Poplawskiego matka bila i mu rece wykrecala ze pisze z
taka agresja ?

> Zaskarż admina Onetu, daj nam (jeszcze więcej) więcej powodów do zabawy...

Panie Radku.
Pan zyje w innej epoce.
Pan nie wie, ze za swiadome rozpowszechnianie wirusow i pisanie wirusow
w celu ich rozpowszechniania idzie sie siedziec, placi sie wysokie
grzywny ?
Pan czytaj kodeks karny i nie rozsmieszaj nas.

Administratora onetu nie znam.

Ale mam nadzieje ze prezes zarzadu Onet S.A. czy Optimus S.A.
podejmuje dzialania aby przez ich serwery nie byly rozsylane
wirusy ani zadne robaki.

Zglosilem ze z konta : pietrzak_at_to.onet.pl
przeslano mi 10 razy robaka I love i czekam na odpowiedz.

Pan nie badz tak za tymi wirusami, robakami I love you i ich
rozpowszechnianiem, bo to paserstwo.

Jako obywatel RP jest Pan zgodnie z konstytucja zobowiazany
nie dzialac na szkode RP, ani na szkode jej obywateli
i podejmowac dzialania , ktorej takiej szkodzie zapobiegna.

A Pan na kazdy post informujacy o rozpowszechnianiu robaka I love you
dziala z nieuzasadniona histeria i agresja, a dodatkowo Pan mnie
publicznie obraza i wyzywa.

Pan jest zbyt agresywny, zeby publicznie uzywac internetu i
wykorzystywac go do powszechnego naruszania dobr osobistych innych
uzytkownikow internetu.

J.