Re: Dawno czegoś takiego nie było...

Autor: Wolf (wolfdrv_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 18:05:29 MET

Użytkownik "BoriS" <boris_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

(........)
> Niesadze, aby to miała być reklama, naprawde nie ma czym sie chwalic.
> O zgrozo, dawno nie widzialem tak zlej stronki. A jezeli juz mowa o samym
> mechnizmie wyszukiwarki, to doprawdy dziala fatalnie. I co to za pomysł,
aby
> serwowac key words zamiast opisu.
> Doprawdy zenujace. Jak dla mnie NO MORE www.g7.pl .

Po pierwsze: debilizmy jakie wypisujesz świadczą o tym, że nie obejrzałeś
nieczego dokładnie
W opisie nie ma keywordsów - taki ktoś po prostu dał opis, my za to nie
odpowiadamy
Po drugie - osobiscie nie zdażyło mi się, aby mechanizm wyszukiwnaia
zadzaiałał źle - jeśli tobie tak, to daj przykłady, skorygujemy to.
Po trzecie - sami zróbcie coś zamiast zrzędzić jak przekupki na targu
Po czwarte - żaden program czy witryna nie jest od razu dobry, na to
potrzeba czasu
Po piąte - jest to produkt całkowicie polski, więc z racji gospodarczych
warto go chyba wspierać, a nie nabijać kabze zachodnim firmom ( z histroii
przypomnij sobie dlaczego Niemcy tak szykbo po II wojnie światowej stali się
potęgą gospodarczą lub jakie były losy internetu u nich )

Bez wyrazów szacunku
Wolf