Re: slamazarne SDI

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 00:44:20 MET

dnia Wed, Nov 15, 2000 at 08:45:10PM +0100, Andrzej Lawa napisal(a):

> Użytkownik "Jaco" <Jaco_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> To jest Standardowa Odpowiedź TPSA nr.2 (tm)...
eee, widac ze uzywasz tylko wolsnego dostepu do internetu ;)
SOtpsa#2=kup pan CIR ;))

> A co się dzieje w rzeczywistości i dlaczego ciągle?

heheeh, no to opowiem Ci pewna historyjke :-)
jedna firma razem z druga (a moze to jej oddzial albo spolka zalezna?)
i innymi wielkimi tego swiata stwierdzila ze ma mozliwosci
techniczne, radosci bylo duzo i wszystko pieknie szlo, przyszli monterzy i
zestawili lacze nie zostawili jednak modemu bo warsiawka nie wykreowala
kanalu.. minal tydzien... minely dwa tygodnie...
w koncu wqrzony klient zadzwonil zeby sie dowiedziec o co chodzi no i
dowiedzial sie ze niema mozliwosci technicznych... znaczy byly ale niema
bo.. nikt nie wie...
O ile daleki jestem od pomowien to mam niejasne przeczucie iz wlasciciel
sieci leci w gumy.. nie chce zarobic czy moze ktos dostal dole a firma i tak
bedzie dzialac.....

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)