Sdi lezy i kwiczy Warszawa - Mokotow

Autor: MarekLef (mareklef_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 14:16:22 MET

listopadowe perypetie: Mokotow Al. Niepodleglosci
1. listopad - wstaje o 6 - brak polaczenia od wczoraj, 18 nadal brak
2 listopad wlaczm sie do sieci o 18 - nic zadnego transferu,
3 listopad 6:36 brak polaczenia, jest od 9:oo ,
4 - sobota, 5 niedziela brak transferu - polaczenie jest ale w ciagu godziny
polaczenia odebrano 457 b!!!!!!!
6 listopad - poniedzialek rano brak transferu , po 8:15 jest!,
7 dziala? cud jakis.
8 listopad sroda o 12:15 odebrano 351 b - zadnej poczty - zadnych stron -
nic.a polaczenie niby jest.
10 listopad 6:57 brak transferu, to byl piatek - dzis jest wtorek 14
listopad i nadal nie ma.
Monterzy twierdza, ze gdzie indziej dziala tylko u mnie nie dziala.
Telefony do dyrekcji tyle daly, ze ten sam monter odzwanial mi po paru
godzinach czy dzial - nadal nic. badania trwaja. Udalo sie wczoraj uruchomic
ICQ, dzis odebrac kilka listow. Stron brak.
Ostatecznie podobno POLPAK winien.
No tak dali mercedesa a okazalo sie ze to rower i w dodatku bez kol. Tylko
cena pozostala ja za mercedesa. Ciekaw jestem jaki rachunek przyjdzie skoro
polaczenie jest niby stale, ale co po nim skoro stron nie mozna wyslac na
serwer, odciato mnie od konca mojej wlasnej aukcji - KOSZMAR.
Marek L -