Re: 0-20-krzaki

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 18:22:44 MET

Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:
> Zastanawiam sie, ilu z uzytkownikow 0202122, przynajmniej w Wawie, objawia
> sie czasem takie cos (patrz nizej). Na pierwszy rzut, wyglada to jak jakis
> szum na linii, ale po dokladniejszym przyjrzeniu sie, widac, ze wina nie
> lezy po stronie modemu ani kabli, tylko po cos sie chrzani z CVXem po
> drugiej stronie - bo nastepuje zalogowanie (!), odpala sie jakies kulawe
> ppp... Zreszta mialem do czynienia z tym w dwoch roznych lokalizacjach na
> trzech modemach (US Robotics, Xircom, Zoom) i na trzech komputerach.
>
> Ktos wie, ki pies?

Oj - po prostu odpala się PPP; spokojnie można otworzyć sesję
autoryzując się przez PAP, też ppp/ppp. Przynajmniej mi tak działa,
jak akurat się łączę przez tiepsę.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Windowsy owszem, walą się częściej [...] ale za to instaluje się je