Re: Co z tym Polpakiem? (Trojmiasto)

Autor: Nijou (nijou_at_spamlock.go2.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 09:47:56 MET

Użytkownik "Jacek Rzeuski" <jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> napisał w
wiadomości news:3A08FC7A.484AC0A2_at_neptun.gdansk.tpsa.pl...
| Nijou wrote:

| A co to ma wspolnego z roznica pomiedzy modemem a SDI? Nic. I 02022122 i
| SDI chodza po tych samych laczach, wiec zamiana jednego na drugie
| niczego nie zmieni w kwestii trasferow.

No oczywiscie! Zamiana nic nie zmieni. Przeciez pisalem (patrz subject) 'Co
z tym Polpakiem?'

Skoro modem i SDI korzystaja z tych samych laczy Polpaku, to jesli 2
tygodnie mialem przez modem szybki :) transfer 48 kbit/s, via FTP z duzego
serwera w zachodniej Europie, (a SDI jest szybsze od modemu przeca okolo 2
razy, przy czym nie musisz mi tlumaczyc ze tylko do centrali czy routera
brzegowego czy jak to sie nazywa), a teraz korzystajac z tego samego, duzego
serwera, mam przez ww. SDI transfer 600B/s, to nie sciemniaj i nie mow, ze
wszystko jest OK! Jakis problem jest z wyjsciem na swiat z Trojmiasta przez
Polpak.

Nijou