Re: Cele "edukacyjne"...

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 00:07:09 MET

Pawel Krawczyk napisał(a):

> Wielu ludziom wydaje się, że takie informacje są tajne albo nielegalne,
> ale tak nie jest. W każdej bibliotece technicznej znajdziesz prace

O tym właśnie wcześniej pisałem... Niektórzy po zobaczeniu jednej czy
drugiej szufladki z katalogu pobliskiej czytelni mogliby dostać zawału ;-)

> na temat produkcji materiałów wybuchowych i broni chemicznej, a ja na
> egzaminie na trzecim roku miałem pytanie o syntezę amfetaminy, bo jest
> dość typowa i dobrze się nadaje na kolokwia. Ostatnio prasa ekscytowała

Standardowo na bazie BMK czy bardziej wymyślna? ;-)

> się poradnikami hodowli konopii, podczas gdy są to informacje znane
> studentom pierwszych lat Akademii Rolniczej i także można je znaleźć
> w bibliotekach.

Tudzież informacje o uprawie maku, działaniu różnych grzybków czy innych
ziółek. Z podręcznika medycyny sądowej można za to nabyć wiedzę o tym,
gdzie dźgać żeby się ofiara krócej broniła, a co wypisują w opracowaniach
o toksykologii to już strach myśleć...

> Nic w tym dziwnego, bo informacje tego typu rzadko służą *wyłącznie*
> celom przestępczym. Dopiero ich ewentualne wdrożenie może być oceniane
> negatywnie.

O tym wspomniałem w poprzednich postach.

Teraz powiedz to panu posterunkowemu, który dostał zadanie tępienia
zbrodni w Internecie (taka ikona na pulpicie). Albo dziennikarzowi z
"poważnej redakcji", który musi wykonać normę produkcji tekstu. Albo...

--
Internet Explorer i Outlook Express można znależć na giełdzie lub na
złomie, ale w tym drugim przypadku nalezy liczyć się z utrudnieniami