Poczta problem.

Autor: Warek (sosko_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 00:10:24 MET

    Moze ktos wie czemu od jakiegos czasu nie schodza (przynajmniej do mnie)
wiadomosci z USA a nawet Europy. Mam konto na Onet i na serwerze
komercyjnym i od jakichs dwoch tygodni nic. Wysylajacy dostaja komunikat ze
nie moze zostac dostarczona poczta. Bez problemu wiadomosci dochodza na
Polbox i skrzynka.pl. Co moze byc przyczyna i jak temu zaradzic. Mam teraz
praktycznie uniemozliwiony kontakt ze znajomymi z zagranicy.