Re: Co sie dzieje z siecia ?

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 15:34:35 MET

Jakub Martyński wrote:

> * Person Sylwester Zarębski <sylwek_at_isp.net.pl> wrote:
>
> : Tak w ogóle to zgłosiłem problem o godz. mniej więcej 13:30,
> : ale jak widać nikt nie raczył ruszyć d## do 14:15.
> Hm, myślisz że Ty pierwszy im problem zgłosiłeś? :-)
> I że przez ten czas nic nie robili? Ehh...

Myślę, że mało osób cokolwiek wiedziało. Lokalna CST otwarła
tylko gąbki ze zdziwienia z tekstem: "nie działa ???".

Poza tym nie twierdzę, że byłem pierwszy (może pierwszy
z Torunia :-)). Ale skoro ktoś zgłosił wcześniej to czemu
pojawia się informacja, że nie działa od 14:15.
Więc albo można potraktować to jako olewanie, bo wcześniej
pracownicy CST klepali się po tyłkach nie racząc zapamiętać
nawet godziny, albo nikt wcześniej nie zgłosił im problemu.
Ot co. Zważywszy na wiecznie zajętą infolinię stawiałbym na
drugie (i zważywszy, że daleki jestem od wysuwania teorii
spiskowych vel olewactwa).

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |