Re: Pytanie o serwer FTP w Krakowie

Autor: bot (netwerk_at_interia.pl)
Data: Sat 04 Nov 2000 - 15:36:35 MET

On Sat, 4 Nov 2000 12:20:55 +0100, "Andrzej Litewka"
<andx_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Czy jest w Krakowie ( lub w pobliżu - chodzi o dobry transfer )
>ogólnodostępny serwer FTP na którym mógłbym umieścić trochę swoich plików -
>schematów elektronicznych ( tak aby mogły one tam być nawet kilka lat ?
>Gdyż czytałem, że pliki po pewnym czasie są usuwane z serwera :-( .
>A może onet ma jakiegoś FTP z katalogiem upload ?
Pewnie ma...

Jezu... jakie te ludzie som leniwe...
Malo to providerow w Krakowie???
BTW do tego jest az eftep potrzebny? - zwykle www to za malo?

Wasz bot
www.netwerk.prv.pl

~~ Nieoficjalnym sposorem bota jest Telemonopolizacja Polska S.A. ~~
<end of bot message>