Re: NASK (krasnoludki)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 23:55:59 MET

Dzien dobry,

On 31 Oct 2000, Wojtek Piecek wrote:

> Mowiac szczerze to chyba jednak jedna z lepiej poinformowanych osob w
> temacie NASKu, teraz jest jego Dyrektorem. Kiedys mowilem do niego Szefie,
> jak jeszcze byl moim przelozonym (nie, nie pracowalem w NASKu).

Znaczy sie: Pan wie lepiej, poniewaz mowil Pan "szefie" do obecnego
dyrektora NASK? Kto wie, moze i to jest jakis argument? :)

> Zreszta kiedys mielismy okazje wymieniac poglady n/t spamowania z odmeny
> elektron.pl, nie wiem czy sobie Pan przypomnie (bo pewnie nie my jedyni sie
> na to uskarzalismy). Do niego sie Pan odwolywal w odpowiedzi na nasze
> protesty.

Faktycznie, kilka lat temu jeden z pracownikow NASK w godzinach urzedowych
pracy, z sieci NASK przy Bartyckiej wysylal reklamy do naszych klientow.
Zlozylem skarge. Po miesiacu znow zdarzenie sie powtorzylo w zwiazku z tym
znow zlozylem skarge i tym razem gosc zostal definitywnie zniechecony do
dalszych dzialan. Nie wiem, czy to ma Pan na mysli piszac: "spamowanie z
domeny elektron.pl"?

Krzysztof Czuma