Re: Polpak &*(^$%!^^!$%^!%!%$!(

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Tue 31 Oct 2000 - 07:55:40 MET

tomek_at_waw.pdi.net wrote:

> : Obserwując ten rynek nie widzę zbytnich możliwosci zrobienia tepsie
> : dużej konkurencji w skali kraju.
>
> Bez zartow. Przeciez koncesje lokalne sa ograniczone terytorialnie. To jak
> koncesjonariusz moze tepsie zrobic konkurencje w w skali kraju??? Chyba, ze
> sobie nazbiera koncesji ale zaloze sie, ze min.lacz. juz dba o to, zeby to
> koncsjonariuszowi nic nie dalo (albo raczej tepsie nie zadzkodzilo) :-)

Niektórzy nazbierali całkiem sporo (Netia, Dialog). Ale co z tego skoro
nie maja kasy na inwestycje na wszystkich podległych obszarach? Taki np.
Dialog całe siły koncentruje na Dolnym Sląsku a na Pomorzu mało kto o
nim w ogóle słyszał. W niektorych strefach koncesje pobrały małe firmy z
nadzieją, ze większy operator odkupi je później za wyższą cenę. No i
czekają do dzis, bo region jest nieatrakcyjny i nie wróży zysków. A
przez ten czas tepsa umacnia tam swoją pozycję...

> : Ale w niektorych miejscowosciach to się
> : udało. Mogę podać przykłady. Można mieć mieszane odczucia co do
> : Warszawy, bo na nią koncesję wydano jako ostatnią, długo po pozostałych.
> : To faktycznie wyglądało na ochronę interesów tepsy.
>
> Jezeli gdzies sie udalo to dowod jak tepsa zdziera z nas szmal. Jesli bez
> wsparcia w postaci gigantycznych zyskow z miedzynarodowych i pozalokalnych
> udalo sie zrobic tepsie konkurencje to...brak slow. Szpece z min.lacz.
> zdolni sa - oskubali nas do czysta :-)

Wspominałem cos o rozliczeniach? Chyba tak...

PS. Ciekawe czy kogos poza nami ten topic jeszcze interesuje, bo od
tematu grupy odeszlismy już dawno. A może już w KF-ach siedzimy? ;-)

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819